Наповнення сайтів текстами: яку роль відіграє контент у просуванні

image title

Якщо говорити коротко, то ситуацію, що склалася в сегменті сучасного seo маркетингу, можна охарактеризувати так: «контент вирішує все». Однак не всі люди знають, що таке контент на сайті, який здатний задовольнити запити, підвищити довіру до сайту з боку пошукових систем. Це не просто «текст з відповідями на питання».

Що таке якісний контент з точки зору пошукових систем і користувачів?

Пошукові системи впроваджують різні фільтри, наприклад, «Панда», «Баден-Баден», «Ти останній», «Минусинськ» і багато інших. Цінується лаконічність у відповідях на запит користувача. В ідеалі найголовніша інформація, що відповідає на питання, повинна знаходитися на початку тексту, бажано в першому абзаці. Далі по тексту вона конкретизується, уточнюється, пояснюється.

Фахівці, для яких наповнення сайтів текстами є професійною послугою, знають, що важливо забезпечити доступність візуального сприйняття: марковані, немарковані списки, перерахування, рівномірний абзаци, підзаголовки. Особливості:

  • Найголовніше: унікальний контент для сайту. Як і раніше унікальність основний елемент при оцінці якості сайту. Так, якщо відповідати на будь-яке питання, наприклад, про переваги пластикових вікон, то не вдасться винайти щось абсолютно нове, що не використовувалося б на інших ресурсах. Ось чому важливо вивчити інформацію на багатьох достовірних солідних джерелах, переробити її, виділити головне, позбутися «води» і видати якісний контент-продукт.

  • Цінується супровід контенту візуальними зображеннями, графіками, схемами, діаграмами, якщо вони доречні.

  • Варто орієнтуватися і на можливості голосового пошуку. Статистика показує, що в країнах Заходу майже 70% користувачів вважають за краще шукати потрібну інформацію шляхом підключення голосового пошуку. Люди формують запити звичайним побутовим мовою і бажають отримати основний відповідь вже в першому абзаці тексту.

  • Все активніше впроваджуються голосові боти, які дають відповіді на найпоширеніші запитання користувачів. При цьому у відвідувачів створюється враження, що вони розмовляють зі звичайним віртуальним консультантом, добре розбирається в деталях, ввічливим і оперативним. Такі програми чат-ботів створюються активно і успішно, власники сайтів використовують їх для додаткової стимуляції користувачів.

Грамотне наповнення сайту текстами

Можна замовити наповнення інтернет-магазину або сайту текстами не просто у тих, хто позиціонує себе гуру копірайтингу. Бажано звертатися до людей, які вже втілилил на практиці різноманітні проекти, які «вистрілили». Як мінімум, це має відбиватися в портфоліо з можливістю безпосередньо перейти на сайт.

Велика увага в недалекому майбутньому буде приділятися і оформленню сайтів – дизайну. Потрібно впливати на відвідувачів психологічно, створювати привабливу атмосферу, щоб людина захотіла залишитися, ознайомитися з можливостями, функціоналом, продукцією, послугами. Але не допускається агресивна реклама в текстах, нав’язування. Клієнт повинен самостійно прийти до висновку, що йому необхідний саме Ваш продукт або послуга.