Цікава інформація

ТУТ ВИ ДІЗНАЄТЕСЬ ТЕ, ПРО ЩО РАНІШЕ НЕ ЧУЛИ
image title

Ефективний інструмент реорганізації сторінок інтернет-магазину з неактуальним товаром або послугами починається з концепції визначення ймовірності подальшого відновлення шляхів постачання або активізації споживчого попиту. Якщо все це не представляється можливим, раціонально буде реорганізувати ці сторінки за принципом пропозиції схожого за характеристиками або споживчим принципом товару. На основній сторінці товару, в обов’язковому порядку, ставиться відмітка «не в наявності», а до решти прив’язується […]

Читати далі
image title

Якщо говорити коротко, то ситуацію, що склалася в сегменті сучасного seo маркетингу, можна охарактеризувати так: «контент вирішує все». Однак не всі люди знають, що таке контент на сайті, який здатний задовольнити запити, підвищити довіру до сайту з боку пошукових систем. Це не просто «текст з відповідями на питання». Що таке якісний контент з точки зору пошукових систем і користувачів? Пошукові […]

Читати далі